Tuesday, August 22nd

Публікація картин Павла Солощенка з нагоди Різдва Христового

29.12.2015 15:371 комментарийПросмотров: 172

Pavel-Mukolaevich
З нагоди Різдва Христового публікуемо картини Павла Миколайовича Солощенко. Інтервью з Павлом Миколайовичем пожете прочитати тут

АДАМ І ЄВА. УСВІДОМЛЕННЯ

«АДАМ І ЄВА. УСВІДОМЛЕННЯ» — перші хвилини усвідомлення скоєного. Близька присутність планет, напевно, свідчить про те, що вчинок перших вплине на увесь Всесвіт.

ВІДПОЧИНОК БОЖОГО СИНА

«ВІДПОЧИНОК БОЖОГО СИНА». – Лише коли сам побачив закінчену картину, зрозумів, як дійсність разюче відрізняється від наших релігійних уяв.

ВІН СХОДИТЬ ДО МОРЯ

«ВІН СХОДИТЬ ДО МОРЯ» — Так сподобався цей вид ще нелюдної місцевості Чорного моря! А коли написав, відчув: порожньо, — як у Верещагіна. А з Ісусом — ожило.

ВІРУЙ І ЙДИ!

«ВІРУЙ І ЙДИ!» — Легко проповідувати про віру. Називатися вірним (віруючим). Важко йти. Особливо, коли це пропонує… Він.

Р. РОСЬ. ВЕЧІРНІЙ СПОКІЙ

«Р. РОСЬ. ВЕЧІРНІЙ СПОКІЙ» Тиша була. Ніде нікого. Стояв і дивився на завмерлі дерева і темну воду, на небо, що набувало теплої тілесності. Коли вже докінчував дома, насмілився уявити Його, у човні. Хтось невідомий легенько гребе, даючи Йому відпочити.

ВИБАЧТЕ, Я ОЖИВ. Або: НЕ ПОМІСТИВСЯ  У НАМІРИ

«ВИБАЧТЕ, Я ОЖИВ. Або: НЕ ПОМІСТИВСЯ У НАМІРИ» Його збиралися благополучно поховати, а він відчайдушним зусиллям виріс над їхні наміри. Не помістився.
Почав цей твір, коли ще був молодий. Закінчив якраз коли йшли запеклі бої на Сході.

ВИНОГРАДНІ ПОЛІНА ЗАМОВИЛИ ПОРТРЕТ З ТРОЯНДОЮ

«ВИНОГРАДНІ ПОЛІНА ЗАМОВИЛИ ПОРТРЕТ З ТРОЯНДОЮ» Весь час думав: навіщо я малював оці поліна? Що я з ними буду робити? Аж поки не спав на думку оцей підпис.

ВОЛЯ ВИБОРУ

«ВОЛЯ ВИБОРУ» Так. У вибору є воля. У наслідків вибору – ні. (Не дай Боже)!

ГОЛОДУВАВ БУВ, І ВИ НАГОДУВАЛИ МЕНЕ?

«ГОЛОДУВАВ БУВ, І ВИ НАГОДУВАЛИ МЕНЕ?» Я знав у дитинстві, що таке голод. І мої дві сестри. Особливо, старша.

ГОСПОДИ, ТИ ЗІ МНОЮ?

«ГОСПОДИ, ТИ ЗІ МНОЮ?» Це теж Рось. І коли ми там стояли біваком, і коли почав малювати, не знав, що з глибини єства випливе, як подих, це запитання. Благословен, Господи, страх Твій!

ГОСПОДИ, ПОМИЛУЙ МЕНЕ, ГРІШНОГО!

«ГОСПОДИ, ПОМИЛУЙ МЕНЕ, ГРІШНОГО!» Це майже реальний вид обійстя у селі Чубіївка, — правда, ще тих часів, коли в мене був мопед «хонда». Кішечка – наша.

ГРІХ

«ГРІХ» — Дружина хотіла цю картоплю викинути ще на городі. Я зупинив. Намалював. Через 2 роки захотілося доповнити абстрактними п’ятнами. Кольоровим і темносинім. Зміст їх мені пояснили у Черкаській Дитячій Бібліотеці: Кольорове – це двері. Темносинє – це місце, куди ведуть ці двері…
Я страшенно зрадів, і подякував їм, бо сам не знав, що домалював.

ДАМО ЇМ ДРУГИЙ ШАНС

«ДАМО ЇМ ДРУГИЙ ШАНС» — Творець, у образі царственого Логоса (явленого тепер І. Христом), приймає непросте рішення. ВІН знає…
Але, попри все, що ВІН ЗНАЄ, Він дає людству — по закінченні Потопу — ще один шанс.

ДИКІ ЛУГИ СУЛИ

«ДИКІ ЛУГИ СУЛИ» — Цей просторий пейзаж побачили, коли пливли Сулою. Образ композиції виник пізніше. Ризики «вільного» степу, волі, що не знає обмежень…

ЗА ЛЮДЕЙ. МІЖ ЗЕМЛЕЮ І НЕБОМ

«ЗА ЛЮДЕЙ. МІЖ ЗЕМЛЕЮ І НЕБОМ» Був день, коли – з нашої ласки – ні там, ні там не знайшлося Йому місця…

ЗГАДАТИ МИНУЛЕ

«ЗГАДАТИ МИНУЛЕ» — Казантипський степ мене вразив. Саме там я уявив Його відвідини Землі.

ЗУСТРІЧ БІЛЯ МОРЯ

«ЗУСТРІЧ БІЛЯ МОРЯ» — Пейзаж реальний. Повертаючись з прогулянки до нашого намету, зустрів чоловіка в дорогому вишуканому хітоні. Отже реальна зустріч підказала тему цього твору.

КРИМ. ПАМ’ЯТНИК ХРИСТУ

«КРИМ. ПАМ’ЯТНИК ХРИСТУ”- ми були на місці, де мав би бути – так мені показалося – пам’ятник Христу. Але його там не було. Тепер є… І ніхто не проти.

КРИМ. СУ-АТ. СЕРЕД СТАРИХ БУКІВ

«КРИМ. СУ-АТ. СЕРЕД СТАРИХ БУКІВ» — усе тут правда.

КРИТЕРІЙ ЛЮБОВІ

«КРИТЕРІЙ ЛЮБОВІ»

МОТИВАЦІЯ ЗУСТРІЧИ, або МРІЯ ПРО УКРАЇНУ

«МОТИВАЦІЯ ЗУСТРІЧИ, або МРІЯ ПРО УКРАЇНУ» — лише руки у вишиванці пропонують, а не просять.

НАРЕШТІ!

«НАРЕШТІ!»

ОКО МОЄ НАД ТОБОЮ

«ОКО МОЄ НАД ТОБОЮ» — коли я побачив вперше це фото «Хаббла», я не повірив, що таке може бути в реальності. У реальному космосі. Слава Богу!

ОСТАННІ ХВИЛИНИ ТИШІ

«ОСТАННІ ХВИЛИНИ ТИШІ» — цей невеликий пейзаж з Арабатської стрілки я показав в одній церкві як ілюстрацію до проповіді. А на другий день (чи через день) почалася війна.

ПІДНІМУТЬ КРИЛА, ЯК ОРЛИ

«ПІДНІМУТЬ КРИЛА, ЯК ОРЛИ»

ПРОПОВІДЬ НА ГОРІ

«ПРОПОВІДЬ НА ГОРІ» Радий, що мав честь це зробити. …От як би насправді: люди почули — і почали сходитися, піднімаючись у гору, — почути Єдиного, Кого хочеться слухати вічно. Так і малювалося – один за одним. Потому захотілося ще додати святих, які вже там. Хіба вони не були б присутні у такому випадку?

ПУСТІТЬ ДІТЕЙ ПРИХОДИТИ ДО МЕНЕ!

«ПУСТІТЬ ДІТЕЙ ПРИХОДИТИ ДО МЕНЕ!» — цей немаленький твір на полотні написаний аквареллю і для мене він є чудо. Бо залишалося вже мало часу до виставки. А дуже хотілося, щоби ця тема була. Знав, що маслом не встигну. А аквареллю встиг, слава Богу.
Правда, не чув, щоб хтось приводив дітей на цю виставку. Мабуть, водили цей час у «Макдональс».

РОЗМОВА У ГОРАХ

«РОЗМОВА У ГОРАХ»

РУТ І НОЕМА

«РУТ І НОЕМА»

САМІТНЯ НАРЕЧЕНА

«САМІТНЯ НАРЕЧЕНА» — закінчена під час боїв на Сході.

СОСНИ

«СОСНИ» — натурна багатосеансна акварель.

СТАРІСТЬ

«СТАРІСТЬ» — цей твір замовив один американець, наш емігрант. І відмовився від нього. А наш Художній Музей забрав цей твір собі. Сталося так, що той емігрант якраз був у Черкасах. Побачивши твір на виставці, він захотів його придбати. Та вже було пізно.

ТІСТО

«ТІСТО»

УСЕ МАРНОТА

«УСЕ МАРНОТА»

ХРЕЩЕННЯ

«ХРЕЩЕННЯ» — пейзаж наш, сучасний. Подія древня.

ХТО ЗНАЄ, ЧОМУ МИ ТАКІ

«ХТО ЗНАЄ, ЧОМУ МИ ТАКІ?» — Підібралися восени неординарні речі. Ложка і ніж відвернулися від них. Ніхто їх не хоче їсти. Знайшовся, однак, художник, який… У М. Таривердієва була пісня «я – такое дерево.» Він би зрозумів мене.

ХТО ПЕРШИЙ У ЦАРСТВІ БОЖОМУ

«ХТО ПЕРШИЙ У ЦАРСТВІ БОЖОМУ?» — Сміливі були люди.

ЧУЮ. ІДУ!

«ЧУЮ. ІДУ!»

ЩО МЕНІ РОБИТИ

«ЩО МЕНІ РОБИТИ?»

ХРИСТОС І САМАРЯНКИ

«ХРИСТОС І САМАРЯНКИ»

ХРИСТОС. СПРОБА ПОРТРЕТУ

«ХРИСТОС. СПРОБА ПОРТРЕТУ» — здається, нема складнішої теми, ніж ця. Адже вона є викликом кожному митцю. Та й кожній душі взагалі. Наразі це все, що вдалося. Це вже друга спроба.

Слава Богу за ці картини.

Комментарии

1 Комментарий

Оставить комментарий


Приеднуйтесь

Партнери сайту

Черкасская мебельная компания Bro.

Счетчик